Santa Monica 66 The end of the Trail

24 juni 2015 - Santa Monica, California, Verenigde Staten

Vandaag is het zover. We gaan op weg naar ons eindpunt van de Route 66, maar niet voordat we nog bij een kunstenaar, Elmer E. Long, zijn aangegaan. Zijn huis en tuin in Oro Grande zijn een waar kunstwerk en heet 'Bottle Tree Ranch'. In de tuin staan velen ijzeren standaards waarop lege flessen op z'n kop op ijzeren pinnen staan. Een poosje later rijden we al het uitgestrekte stedelijke gebied van Los Angeles binnen. In de stad en zeker aan het eind van de route zijn we als club Harley-rijders opnieuw een bezienswaardigheid. Net als in Chicago en ook op andere plaatsen onderweg worden we ook hier vaak gefotografeerd als we voorbij rijden met onze twaalf ronkende motorfietsen. Het kwam zelfs voor dat machinisten van treinen die we onderweg zagen hun loeiende claxon lieten horen. Erg leuk.

De Route 66. Met een Harley-Davidson motorfiets van Chicago tot aan de kunst in Santa Monica op de pier. The end of the Trail. Het zit erop en we hebben het volbracht. Wat hebben we veel gezien en vooral veel genoten van al dat moois wat Amerika te bieden heeft. Morgen vliegen we vanaf Los Angeles weer naar huis en dan gaat het normale leven weer beginnen. Maar als jullie ons zo af en toe zien dagdromen of stiekum zien lachen, weet dan dat wij terugdenken aan onze onvergetelijke fantastische mooie Route 66 reis op een Harley Davidson door Amerika.

1. Daan /Henny Tavenier:
    25 juni 2015
    Jullie zijn er gekomen. We zijn benieuwd naar jullie verhalen en foto's.
    We hebben er van mee genoten.
    Tot spoedig ziens van ons uit A,
  2. Leonie:
    25 juni 2015
    Wederom geweldig. En ik zei het al eerder de Amerikanen zijn dol op alle bikers en vooral Harley bikers. Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. Santa Monica........Ik duik weer even in de foto's van mijzelf. De kust van California is fantastisch.
    Thea en Bert ik wens jullie een veilige thuisreis. Till soon. Back to normal busy life. After this trip will life here be boring.
  3. Carola:
    25 juni 2015
    Lieve mensen, fijn dat jullie veilig zijn aangekomen, en vooral fijn dat jullie zo'n fantastische ervaring hebben mogen opdoen! Dat wordt nog heel lang nagenieten! Goede reis naar huis, dikke knuffel.
  4. Leo en Brigitte:
    26 juni 2015
    Niet te veel dagdromen tijdens de repetitie.......
    Welkom weer thuis. En ik begrijp 't wel hoor. Je mag af en toe wel eens stilvallen en terugdenken aan deze geweldige, avontuurlijke reis.

Groeten van Leo, ook namens Brigitte
  5. Riëtte:
    27 juni 2015
    wat gaat de tijd snel.. Het voelt een beetje als in een mooie film. Al die mooie verhalen en foto's. Ik heb er erg van genoten. Jullie inmiddels bijna thuis?
    Dat zal vast wel wennen zijn. Gelukkig hebben jullie een mooi document overgehouden dmv de blog.
  6. Riëtte:
  7. Riëtte:
  8. Riëtte:
  9. Erik:
    27 juni 2015
    Wat een mooi verhaal om te volgen!!! Ik ben "helemaal" ingewijd in de route 66 :). Nou ja, helemaal, jullie helemaal! En jullie hebben m volbracht! Topklasse. Het is vast een onvergetelijke reis geweest. Mooi om zo'n verhaal vast te hebben liggen. Ben benieuwd of jullie nog veel foto's hebben kunnen maken.
    Dat horen we snel.

Groet Erik
  10. Riëtte:
    28 juni 2015
    nou zeg.. 4 berichten van mij
    Ik kreeg steeds een melding dat de mail nu niet verzonden kon worden en het later weer moest proberen.. Haha, zijn ze tòch verzonden