After the Trail - bijna een jaar later

30 januari 2016 - Druten, Nederland

Het is inmiddels al 2016.  Wat hebben wij een fantastisch mooie reis gehad. We denken er nog vaak aan terug. Aan het motorrijden, de gezellige groep en leiding van Crossroads motortours, aan de prachtige natuur en die historische Route 66 die nog steeds na al die jaren zoveel nostalgie en authenticiteit uitstraalt. Ook de dagelijkse woorden ‘Saddle ‘m up guys!’ klinken nog steeds in onze oren na.

Het was een pittige tocht, dat mag ook gezegd zijn. Regen, mist, verkeersdrukte op de snelwegen, in Chicago en bij Los Angeles en gloeiende hitte in de woestijn. Maar we hebben het doorstaan en er enorm van genoten.

Het samen schrijven van ons blog vonden we erg leuk om te doen. Het kost even tijd maar het is ook erg leuk om het terug te lezen. De vele reacties op ons blog maakten het nog specialer en hebben ons goed gedaan en daarvoor willen wij jullie allemaal hartelijk bedanken. De vele lieve woorden en wensen waren niet van de lucht en dat maakte deze reis nog meer bijzonder. Wetende dat familie, vrienden en kennissen je zoveel goeds toewensen is zo ontzettend fijn en daarom nogmaals onze dank daarvoor.

Het ligt alweer een hele tijd achter ons. Als je nog graag meer foto’s wilt bekijken, kijk dan nu op ons reisblog. We hebben nog heel veel foto’s toegevoegd. Of nog leuker, schroom niet en kom langs. We willen jullie het graag laten zien en er alles over vertellen.

De Route 66, van Chicago tot aan de kust van Santa Monica, meer dan 4100 km in 13 dagen. Het was een belevenis, een uitdaging, soms een barre tocht, maar bovenal een indrukwekkende en onvergetelijke ervaring en reis.

We made it!

It’s done!